
31 Dec Swiss Air Lines
Swiss je švajcarska, nacionalna avio-kompanija, osnovana 2002. godine, kao naslednica Swiss Airlines kompanije. Swiss je filijala nemačke kompanije Lufthansa, i pripada Star alijansi. Swiss Air je decenijama važio za najstabilniju avio-kompaniju na svetu. Kriza koja je dovela do bankrota ove kompanije, podstakla je nemačku kompaniju Lufthansa da je preuzme i obnovi. Sedište kompanije Swiss, nalazi se u Bazelu.
Gde sve leti Swiss?
Flotu Swiss avio-kompanije, čini oko 80 aviona. Omogućava letenje na preko 100 destinacija i 43 države širom sveta.
Avio-kompanija Swiss preveze više od 17 miliona putnika u jednoj godini. Ova kompanija zadovoljava najviše standarde u sferi avio-saobraćaja.
Šta treba da znate kada putujete Swiss avionima?
Pošto Swiss postavlja visoke standarde u putovanju, istih se pridržava, i kada je u pitanju bezbednost i komfor putnika, za vreme leta.
RUČNI PRTLJAG
Za ručni prtljag, dozvoljena je kilaža od 8 kg, dimenzija 55 x 40 x 23 cm. U ekonomskoj klasi, putnici mogu da ponesu jedan ovakav prtljag, a putnici biznis i prve klase, po dva. Uz ovu torbu, dozvoljena je i jedna lična torba, dimenzija 40 x 30 x 10 cm. Navedene težine i dimenzije, važe za sve klase, podjednako.
PREDATI PRTLJAG
U zavisnosti od mesta putovanja, menjaju se i propisi za predati prtljag. Pravila se takođe razlikuju i po klasama kojom se putuje. U ekonomskoj klasi, dozvoljen je jedan kofer/torba, kilaže do 23 kg. Putnici u višim klasama, mogu da ponesu dva prtljaga, težine do 32 kg. Dimenzija jedne torbe, ukupno, iznosi 158 cm. Pre putovanja, obavezno proverite pravila koja važe za konkretnu destinaciju, po pitanju dozvoljenog prtljaga i drugih propisa.
Politika kod izgubljenog prtljaga
U slučaju da se neka od vaših torbi izgubi, potrebno je da to prijavite na šalteru Lost&Found. Čuvajte kupon za prtljag koji ste dobili prilikom ukrcavanja, jer vam može zatrebati ukoliko se prtljag izgubi. Nakon prijave i predavanja kupona, očekujte povratak stvari u roku od 24 časa. Ukoliko se slučajno vaš prtljag ne pojavi, avio-kompanija Swiss nadoknađuje štetu za nestale stvari putnika.
Koji su dodatni sadržaji i usluge tokom leta?
Interaktivni sadržaj
Sadržaji tokom leta, zavise od dužine putovanja i opremljenosti aviona. Putnici mogu da uživaju u sadržajima poput: muzike, filmova, gledanjem tv programa… Ovaj sadržaj je dostupan u svim klasama. U prvoj i biznis klasi, sedišta su udobnija, a putnici imaju više mesta za noge. Na nekim letovima, moguća je i transformacija sedišta u krevet.
Obrok za vreme leta
Hrana i piće se služe u skladu sa dužinom leta. Na dugim putovanjima, služe se topli obroci, a kada su distance kratke, služe hladan obrok. Izbor toplog obroka, može biti mesni ili vegetarijanski. Za putnike sa alergijama i drugim zdravstvenim problemima, postoji mogućnost posebnih obroka.
U prvoj i biznis klasi, obroke pažljivo pripremaju najbolji švajcarski i svetski kuvari. U ponudu su uključeni najbolji švajcarski sirevi.
Internet u avionu
Swiss, kao filijala Lufthansa kompanije, omogućava putnicima korišćenje FlyNet sistema. FlyNet je usluga povezivanja putnika na internet, koja je dostupna svima, bez obzira na putničku klasu.
Ukoliko birate Swiss za putovanje, budite sigurni da ćete putovati pouzdanim, savremenim i udobnim letom.